JOUw mening telt!

Wanneer je ontevreden bent en hierover een opmerking wil maken of een klacht wil uiten, dan kan je dat in eerste instantie het best doen met de tandarts die je behandeld heeft. Vaak leidt dit tot een oplossing.
Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kan je gebruik maken van een onpartijdige klachtenregeling.

KTA tandartsen volgt de klachtenregeling zoals die is opgesteld door de beroepsorganisatie KNMT. Deze regeling kan je vinden op www.knmt.nl.

HeB JE een klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Je kan dan een schriftelijke klacht indienen bij je tandarts. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen jou en jouw tandarts voldoende zijn. Als je behoefte hebt aan een derde (neutrale) partij dan kan je jouw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen jou en jouw tandarts bemiddelen, met als doel een oplossing te vinden.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kan je terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kan je stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de website van allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.